۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۰۶

رئیس هیئت کشتی قم در گفتگو با مهر:

مربی قمی هدایت تیم ملی کشتی بزرگسالان را در دست گرفت

مربی قمی هدایت تیم ملی کشتی بزرگسالان را در دست گرفت

قم - رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: مربی قمی، پس از کسب عنوان مربی سازنده کشتی فرنگی کشور هدایت تیم ملی کشتی بزرگسالان را در دست گرفت.

محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: علاوه بر معرفی و رشد کشتی‌گیران مستعد به تیم‌های ملی و جامعه کشتی کشور، پرورش مربیان جوان و علاقمند بخشی از برنامه توسعه کشتی در استان قم است و مفتخر به داشتن یکی از مربیان برتر کشتی ایران در قم هستیم.

وی افزود: روح الله میکاییلی که چندی پیش از سوی فدراسیون کشتی کشورمان به عنوان مربی سازنده برتر کشتی فرنگی کشور انتخاب شده بود این بار از سوی فدراسیون کشتی به سمت مربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب شده است.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: تیم ملی کشتی بزرگسالان قرار است در مسابقات بین المللی اوکراین حضور پیدا کند و میکاییلی به عنوان یکی از اعضای کادر فنی در این مسابقات در کیف حضور پیدا می‌کند.

حلوایی بیان داشت: این برای نخستین بار است که از این مربی جوان و پرکار کشتی استان قم برای حضور در تیم ملی بزرگسالان دعوت به عمل می‌آید اما وی پیش از این در رده‌های سنی پایه در مسابقات جهانی و آسیایی حاضر بوده است.

وی عنوان کرد: میکاییلی از مربیان بومی استان قم است که در سال‌های اخیر قهرمانان پرتعدادی را به تیم‌های ملی کشتی تحویل داده است و در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان جهان به میزبانی کرواسی هدایت تیم ملی را بر عهده داشت.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: وی در دو دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تایلند و هند هدایت تیم ملی را بر عهده داشت ضمن این که فرنگی کاران قمی در این مسابقات در ترکیب تیم ملی کشتی حضور داشتند و توانستند برای کشورمان کسب مدال کنند.

کد خبر 3037763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha